FAQ poradnik

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


Czy zaoferowana cena jest wartością ostateczną i czy nie będą mi naliczone dodatkowe, ukryte koszty ?

Oferowane przez nas stawki są całkowite, zawierają opłatę drogową, paliwową i inne usługi dodatkowe o ile zostały zlecone tj. ubezpieczenie, dostawa na adres prywatny ( dotyczy UPS ) dokumenty zwrotne, zwrot pobrania itp.. Koszty są ostateczne pod warunkiem podania danych przesyłki zgodnych ze stanem faktycznym.

Czy mogę zapłacić za transport gotówką kierowcy, który będzie odbierał towar ?

Niestety nie ma takiej możliwości, to nam zlecacie Państwo usługi i my jesteśmy dla Was stroną.

Co muszę zrobić by otrzymać Fakturę VAT i kiedy ją dostanę ?

Aby otrzymać Fakturę VAT najprościej należy dla niezalogowanych zaznaczyć opcję "Chcę Otrzymać FV" i podać dane - Użytkownik serwisu, który nie posiada konta w systemie otrzyma FV bezzwłocznie e-mailem po opłaceniu usługi. Klienci zarejestrowani, którzy zażyczyli sobie FV i wprowadzili niezbędne dane otrzymują  FV zbiorcze raz w miesiącu ( np. 1 Marca za miesiąc Luty ), wyjątkiem są doładowania skarbonek gdzie FV wystawiane są od razu. Użytkownik posiadający konto w systemie otrzymuje faktury e-mailem i ma również do nich dostęp poprzez Panel Klienta.

Kiedy otrzymam zwrot pobrania ?

W przypadku Przewoźnika K-EX zwrot pobrania następuje bezpośrednio na konto Zleceniodawcy w zależności od rodzaju usługi najszybciej w dniu dostawy ( jeśli zrealizowana jest do g.14:00 ), maksymalnie do 21 dni roboczych. Pobrania za pośrednictwem UPS i DHL zwracane są na nasze konto średnio w ciągu 5-7 dni roboczych od dostawy towaru. Otrzymane środki przekazujemy bezzwłocznie na rachunki bankowe naszych kontrahentów. Uczestniczymy w programie Rzetelna Firma, Państwa środki są bezpieczne.

W jakim czasie mogę się spodziewać odbioru przesyłki ?

Generalnie przy nadaniach z dużych i średnich miast do godziny 12:00 podjęcia są w większości przypadków realizowane tego samego dnia. Dla bezpieczeństwa i pewności odbioru towaru prosimy w miarę możliwości o składanie zleceń w dniu poprzedzającym planowane nadanie przesyłki.

Jaki jest czas realizacji transportu ?

Większość dostaw nasi podwykonawcy realizują następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki, oferujemy również produkty z gwarancją dostaw następnego dnia do godz. 9:00, do godz. 12:00, do godz. 17:00 oraz w soboty.

Moje zamówienie jest w trakcie przetwarzania, a zwykle otrzymuje etykiety bezzwłocznie po opłaceniu, co należy zrobić ?

Prosimy się nie obawiać, najprawdopodobniej wystąpił błąd w formularzu, którego nie wyłapał zautomatyzowany system korygujący. W ciągu 1h nasi pracownicy dokonają weryfikacji zlecenia i naniosą stosowane zmiany, a Państwo otrzymacie etykietę.

Czy muszę mieć wydrukowaną etykietę z systemu apikurier.pl ?

Zgodnie z Regulaminem serwisu tak, w uzasadnionych przypadkach po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu z nami pomożemy znaleźć rozwiązanie np. na brak drukarki lub by pomóc starszej osobie w miejscu nadania. Wszelkie podejmowane próby nadania bez etykiet wydrukowanych z naszego systemu stanowią ryzyko Zleceniodawcy i reklamacje z tytułu błędnego miejsca dostawy lub odmowy podjęcia towaru przez Przewoźnika nie będą przyjmowane.

Wysyłam paczki regularnie, czy mogę liczyć na lepszą ofertę ?

Oczywiście, że tak. Uprzejmie prosimy o złożenie indywidualnego zapytania poprzez Formularz Kontaktowy lub e-mailem kontakt@apikurier.pl

Moja wycena nie zwróciła żadnych wyników, czy oznacza to że nie macie Państwo możliwości obsłużenia mojej przesyłki ?

W 99% oznacza to tylko, że nie mamy zautomatyzowanej obsługi danego produktu. Uprzejmie prosimy  o złożenie indywidualnego zapytania poprzez Formularz Kontaktowy lub e-mailem kontakt@apikurier.pl